8 cze 2011

'10 yeah.

` podobno najgłębiej patrzą te oczy, które najwięcej płakały, a najczystsza jest ta dusza, która najwięcej cierpiała `


`zatrzymaj się na chwilę, i pomyśl po co żyjesz . `




uwielbiam moment kiedy patrzysz na mnie wystraszonym wzrokiem w ogóle nie wiedząc co powedzieć < 33 `




 - jakieś szczególne życzenia ?
- tylko jedno .
- no jakie ?
 - pokochaj mnie, a wszystko inne niech diabli biorą.




- o czym myślisz ?
- o niczym .
- od kiedy nazywasz go niczym ?
 



 Słowa wyrażają za mało. Często też mylnie ich używamy, przez co mamy problemy. Brak słów - Brak komplikacji.




ale kocham Cię! kocham! wciąż Cię kocham kurwa,
i nie znam już innych słów,
to jest zbyt trudne.




To tylko krok by pomyśleć i się cofnąć...




instaluj we mnie szczęście, potrafisz? 
 



Wiem, że nie chcę by inna była przyszłość,
a przeszłość choć za mną spełniony sen nie jeden,
częściej niż za ramię patrzę przed siebie.





gdybym Ci powiedziała, że Cię kocham.. co byś zrobił ?
-nie uwierzyłbym .
- dlaczego ?!
 - bo marzenia się nie spełniają.




- on mnie nawet nie widzi .
- a może to ty nie widzisz jak on patrzy ?
 



witaj w XXI wieku, gdzie nastolatki słuchają rocka, którym są Jonasi i Justin Bieber, a także chłopaki reprezentujący jp, ale tylko wtedy gdy nie ma jej w pobliżu -,- `





` najbardziej boli, kiedy patrząc na Ciebie, widzę jak idziesz w inną stronę `


 
` najważniejszy ? był. Do póki nie zrozumiałam, że nie ma w tym wszystkim ani grama wzajemności `
 


bądź moim Sidem , ja będę twoją Nensi , założę różową sukienkę
i pobawimy się w Dirty dancing . <33





Przepraszam. Gdzie mogę złożyć reklamację na zjebane życie?




 W siebie tak wpatrzeni , w sobie zakochanie , sobą zaślepieni trwamy w miłosnej otchłani < , 33 KC : *




bo wszystko zaczyna się od marzeń wiesz ? <3




` Jeżeli masz słodkie wino, tabliczkę czekolady i słowa pocieszenia w zanadżu, to możesz do mnie przyjść `




zablokowałam wejście do mojego serca. ps. klucz masz w kieszeni..♥.

 

 
Nadzieja jest jak cukier w herbacie, nawet jeżeli jest jej mało to i tak potrafi osłodzić życie .♥`


Wszystko, dlatego, że trzymamy się razem...♥  


_______________________________
Przykro mi, ale jeśli nie będzie powyżej 11 komentów,
to nie pisze bo widzę że nikt nie komentuje.  

13 komentarzy:

  1. Super są twoje opisy, ogółem fajny blog , oby tak dalej powodzenia życzę ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to nikt nie komentujeeeee. !

    ludzie obudźcie się.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetneee . ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre zdj. na twoim blogu wymiatają. ;D tak dalej .

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 razy: TAK. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. boski blog. : d nie rezugnuj z niego , pisz dalej , tylko częściej :** odwiedzam go codzinnie ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super te opisy !

    OdpowiedzUsuń
  8. boskoo tutaj.! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaaaaaaa, ale boski blogg.< 333

    dasz jakąąs smutną notke.? ; >>

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej zajevisty blog jaki znalazłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Megaśne , liczę na więcej! < 3 ; *

    OdpowiedzUsuń