14 cze 2011

'11 sexualna ;3

13 : 13 - kurdemol, czy ty kiedykolwiek przestaniesz to robić ?


- tato, jak poznałeś mamę? - aaa, kiedyś zaczepiłem ją na facebooku.


chciałabym żyć jakby nie było jutra, ale mama mi nie pozwala. xd


co mnie wkurwia? słuchawki na uszach i nagle wszyscy Cię wołają.


Gdyby tak można było zamknąć w butelce zapach lata.


Nie zasługujesz na takie oczy.


Wcale Cię nie kocham, tak tylko cicho pierdolę farmazony pod nosem.


Ej! Ty! Panie Inteligentny! A pamiętasz jak mówiłeś, że jestem najważniejsza i że nigdy mnie nie zostawisz? To gdzie do cholery jesteś?


i ktoś tu znów nadużywa zaufanie. nie wierzę w nic. tylko rap - takie mam zdanie.


 Rozdział zamknięty.


teraz Ona posiada moje szczęście - Ciebie .


A jak dorosnę to będę takim HARDCOREM że nie zdążysz powiedzieć ale urwał.


Wiesz . Zawsze chciałam kogoś kochać . Żałuję że padło na Ciebie .


i mój śmiech kiedy zobaczyłam imie największej dziwki w szkole w twoim opisie !


nie dzwonić! ABONENT CZASOWO NAJEBANY.


Kiedy życie daje Ci Bad Romance pokaż mu swoją Poker Face weź
swój Telephone
zadzwoń do Alejandro i Just Dance. Tylko uważaj na Papparazzi.


morderco ! zabiłeś naszą miłość .


- jakie kulki ? :D
` no tee kwadratowe ! ;)


23: 23 - nie kłam !


- zrób się dostępny.
- no okej. chwileczka bo mi się gg przycina.
- ale ja nie mówię o gadu.


Jedyne na co mam dziś ochotę, to położyć się spać i obudzić dopiero wtedy, kiedy zacznie mu zależeć.


Miłość to czasownik.<3


-KOCHAM CIEE!
-Z kapsla to wziąles ?


walcz, albo olej to wszystko. sukces zależy od podejścia ♥


- eii , może powiem mu, że go kocham . ? - po co . ? dziewczyno , jego to w ogóle nie przejmie . spojrzy na Ciebie jak na jakiś obiekt pozaziemski i powie to jebane ' aha '


otwieram książkę do biologi i jedyne litery jakie rzucają mi się w oczy to te które składają się na Twoje imię. i powiedz mi, jak ja mam się uczyc ?


 Trudny przypadek zajebistego zauroczenia.


wiem, że na pytanie 'kim dla Ciebie jestem?' nie znasz odpowiedzi.


- Wiesz, mamusiu, ja to jestem taka mała dziwka.
- Dlaczego ?!
- A bo ja to się wszystkiemu dziwię .! xd


A kredki w pudełeczku mam poukładane tak, że z przodu są te najbardziej podobne to koloru twoich oczu. <3


-a sernik lubisz?
-a umiesz zrobić?
-nie,ale jak lubisz to ja się nauczę.


nie sprawdzam Twojego opisu, kiedy robisz się dostępny. wcale, kurwa. wcale.


przyznam Ci - jesteś ładna ale kochanie trzeba mieć coś jeszcze w głowie. naprawdę.


lubię kiedy mi się śnisz.


-Gdzie te czasy kiedy bałeś się przeklinać? -Poszły się jebać.


Drań bez uczuć ma opis '♥' . Parodia kurwa.


totalny wyjeb na wszystko i wszystkich. tak definitywnie.


tylko wziąć Cię za rękę i pobiec gdzieś daleko. szukać czekoladowych chmur i truskawkowej trawy. iść na koniec ulicy i wskoczyć w kałużę. pójść do sklepu po słonecznik.
cokolwiek byleby tylko z Tobą. <3


Usuń mój numer przecież i tak już nie napiszesz.


-nie patrz tak na mnie.
-jak?
-tak jakbym była soczystą truskawką w bitej śmietanie !


dajcie mi J
dajcie mi E
dajcie mi G
dajcie mi O
dajcie mi JEGO. natychmiast!


Twojej nowej dziewczynie nawet Photoshop nie pomoże .


olej! - metoda na lepsze jutro.. 

 

 

 

 

 

 

 

12 komentarzy:

  1. U mnie NN :)

    http://another-magical-world.blog.onet.pl/1,DA2011-06-16,index.html

    yeah .! ;**

    do jutra czubiee <333

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham cie.! boski blog.< 33

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNYYY BLOG <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za tak miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej mam pytanko ; sama wymyślasz te opisy czy spiszujesz albo kopiujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc tak, odpowiedź na Twoje pytanie jest taka; wszystko naraz. dosłownie.

    Część moich opisów wymyślam sama, ale dużo jest tu takich, które spisuję od kogoś. Więc myślę, iż cię nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawiodłaś !!!!!!



    tylko tak się zastanawiałam.


    Okazuje się że znajdujesz same fajne opisy.

    Cekam na następny post, mogłabyś zadedykować go dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, ale potrzebny mi Twoje imię, choć mogę dać dedykację [by nieznajoma].

    Jak wolisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Oliwialbo lepiej dla Gienka-bo takna mnie mówią. Ja spadam ;) dzięki 'p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do nowo otwartej ocenialni: gray-ink.blog.onet.pl . Sprawiedliwa ocena i dodatkowo reklama bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne teksty i fajny blog :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zaje.biste masz te opisy ;**

    i . nie marudź ! ;d
    .Sana.

    OdpowiedzUsuń