30 maj 2011

'9 rupieciarnia ♥♥

A cześć na ulicy będzie szczytem twoich marzeń związanych ze mną. <3


Mogłabym Ci opowiedzieć całe moje nudne życie, a Ciebie nie stac nawet na głupie cześć. ;c




Zaufanie to piękny dar - buduje się je latami, traci w ciągu sekundy..




' aha ' - najwredniejsza odpowiedz na długą wiadomość .




Życie to nie gra, nie daj się wylogować!




Uwielbiam Cię w sposób, którego nie umiem sprecyzować ; *




nienawidzę, gdy ktoś mówi, że życie jest pięknie, 
wiedząc, że moje życie się rozpierdala




jebnij smajla, że tak pierdolnę poetycko ;dd




'chłopiec z gitarą był by dla mnie para' chuj prawda! ważne żeby kochał .




fakaj się . ♥




A ja pozdrowię Ciebie środkowym palcem i będzie między nami tak jak ja chce! Gdy mną pogardzisz, dostaniesz w jape i będziesz robiła za do podłogi szmate!




' nie mogę przestać się uśmiechać' :D




zmyj łzy mała.




Hipnotyzuj mnie cały dzień
<3 




Trzeba mieć talent żeby tak wszystko kurwa idealnie spierdolić...




I chciałabym być najpiękniejszą i najsympatyczniejszą dziewczyną
na całym świecie. Może wtedy zwróciłbyś na mnie uwagę.





plotki, plotki.. jaka jest ich moc? XXI wiek a pierdolą non stop .!




Oszczędzaj ruchy: pamiętaj jak ktoś Cię irytuje to musisz użyć ponad 20 mięśni żeby wykrzywić twarz ale tylko czterech żeby wziąć zamach i jebnąć go w mordę.




Nie pozwole byś ponownie był przyczyną moich powodzi w pokoju.




Nie nauczyłam się na ten test zwany życiem. A tu nie da się ściągać. Wybacz.




palenie zabija. skusisz się na jeszcze jednego papierosa?




Limit łez przeznaczonych na Twoją osobę został wyczerpany.




A na ryj nałożyłaś tyle tapety że nos z policzkami Ci się zrównał .




` życie to nie poemat to pierdolony schemat.! 

 


 


5 komentarzy:

  1. ;) .. Fajne opisiki .. oprócz tych z przekleństwami :) Blog też super !!!!!
    Zapraszam do siebie : http://martuellanawrosan.blog.onet.pl/Robisz-to-dla-szpanu,2,ID428061209,n proszę o komentarzyk dziękuję z góry i pozdrawiam
    Martuella (Martuśka12)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka.1 : )
    Fajnie, że dałaś mój ulubiony opis na sam początek.! : ))
    wielkie dzięęki. ; _))
    oby tak dalejj.;- ))]

    pozdrooooooooo.;- *

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚŚwietny blog!< 3
    czekam na nową notkęę.; PP:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki blog .

    OdpowiedzUsuń