18 cze 2011

'12 nie marudź.xd

a Acitmela piję z myślą , że ochroni mnie przed frajerami !



ej a jak słońce świeci to ta tona tapety Ci spływa. co ? czy nie wychodzisz na dwór ?
Kiedy nie moge znaleźć przycisku zamknięcia od reklam internetowych zjeżdzam scrollem w nadzieji że reklama mnie nie dogoni.:D


Jesteś jak Chupa Chups słodki i wyluzowany, a zarazem jak pieprzony m&m's - lecisz w kulki!


- Co mówi lama do lamy ?
- Spierdalamy. 


wakacje - czyli co mnie kurwa obchodzi jaki dziś dzień tygodnia?


Ale przecież margines to dalsza część kartki.


siatkówka przeprasza piłkę nożną że jest bardziej zajebista od niej.


Włączam piosenkę, oglądam teledysk. I od razu mam scenę w głowie której jesteśmy głównymi bohaterami. Bo przecież marzyć każdy może.


 [ZBLIŻA]ją [SIĘ] wa[KAC]je. 


wziąłeś krzesło i znów siedzisz w mojej głowie.! nie no zajebiście.


- kochanie, co byś zrobiła, gdybym wygrał w lotto?
- wzięłabym połowę i cię zostawiła!
- ok, trafiłem trójkę. masz tu 5 zeta i spierdalaj. XD


im więcej myślę, tym bardziej nie wiem, o co mi chodzi.


Kątem oka spoglądał na nią, pilnował jej wzrokiem, jednocześnie udając obojętnego.


a Wy wszyscy 'zajebiści przyjaciele' jesteście mi tak potrzebni, jak dziwce majtki.


Wstałam, zobaczyłam że świat jest do dupy i idę dalej spać.


nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą.


nawet już nie można przejść przez szkolny korytarz z przyjaciółką, pod rękę. bo od razu traktują to jakbyśmy były lesbijkami.


nawet siedzenie u niego w pokoju i czekanie na frytki może być romantyczne.


byle komu serduszek nie wysyłam.


chociaż mówię wszystkim dookoła że nic z tego nie będzie, to mój PIN w telefonie to nadal twoja data urodzin.


najgorsze jest to, że płacząc przez niego właśnie do niego chciałabyś się przytulić.




ONA - nie zagada do niego, bo wyjdzie na idiotkę, której zależy na starszym od siebie draniu, ON natomiast nie zagada do niej, bo uważa, że ktoś taki jak on nie ma u niej szans. amen. 

 
 ____________________
Ta notka dla Oliwi :) 

11 komentarzy:

  1. ta notka mi się podoba i to jak :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. ; )
    zapraszam do mnie
    http://malinowywiatr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszy blog <3 chcemy więceej <33 ; *
    kocham ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocena wystawiona. Sprawdź: gray-ink.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowość ! Najlepsi krytycy literatury w Polsce ! Jeżeli chcesz się przekonać jakie popełniasz błędy - zgłoś się do oceny w najnowszym i najlepszym blogu : http://hallucinatie.blog.onet.pl. Przepraszamy za SPAM !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna notka < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. czaderski blogg. mmm. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. DAWAJ NOTKI CZĘŚCIEJ, BO NIE MA CO CZYTAĆ. :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog ;D
    zapro do mnie : http://nudne-marzenia-xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń