30 cze 2011

'13 Because I Got High

Marzymy o ideałach, zakochujemy sie w łobuzach...♥



ej , świata nie pokolorował disney.


ten cholerny brak odwagi, by się do Ciebie uśmiechnąć . 


nie szukała miłości na siłę. wierzyła, że uczucie
przyjdzie we właściwym czasie.


- i się skończyło.
- co?
- no, nasza miłość.
- nie. gdyby to była miłość, to nigdy by się nie skończyła.


jest mi smutno. czujesz satysfakcje?


'' ja nie mogeee '' - synonim '' ja pierd*lę '' w rozmowie z rodzicami ... ;D


 
mimo trudności losu, trzeba patrzeć na świat z uśmiechem ;) 


mam Cię gdzieś. gdzieś, znaczy w sercu ♥


 miło w odpowiedzi na moje 'Kocham cię' usłyszeć 'Ja ciebie też' zamiast 'wiem'


- siema, jesteś wolna?
- nie kurwa, zapierdalam jak gepard. xd


 codzienne głupoty. Ale tylko to sprawia,że kocham to życie.


- ej mój kolega jest strasznie brzydki a uważa się za takiego przystojniaka co mu mam powiedzieć ?
- ładna pogoda nie to co Ty ;D


- wiesz co mnie wkurza u takich ludzi jak Ty?
- no co?
- wszystko kurwa.


- och, pocałuj mnie w dupę.
- to kuszące, ale obawiam się, że nie możemy sobie pozwolić na tak osobisty kontakt. ;P


- 562426 243.
- że co?
- spójrz na klawiaturę komórki i się domyśl.


nick to nie imię , świat to nie Matrix , życie to nie gra. >.<


panie bananie , uśmiechnij się ; ))


nie będę pisać.po co się narzucać ? - pomyśleli oboje ; ( 


- patrz, materiał na męża.
- skąd wiesz?
- ma przekute ucho.
- no i?
- zna ból i kupuje biżuterię.


 -dlaczego?
- bo.
- ale rozwiń..
- bo ponieważ.


- jakiej słuchasz muzyki?
- rap.
- nie widać po tobie..
- tsa. bo to nie jest na pokaz, wystarczy, że ja to czuję.


na zaparowanej szybie zwykłe litery układają się w Twoje imię <3




nie pasowali do siebie za grosz, ale kochali się jak szaleńcy.




uzależniona od jego sposobu patrzenia w jej oczy
i głaskania jej policzka..





Jedno miejsce, wiele wspomnień, głównie z Tobą..




Księżniczko masz tu koronę od samego boga.
Jest cierniowa ale się zajarasz bo jest różowa.



Jeśli kupie sobie samochód to i nawet mnie pokochasz, dziwko.

3 komentarze:

  1. Booziu, Boziu, Boziu, Boziu!
    Kocham ten blog! Jest świetny! ;**
    Jak możesz, częściej dodawaj notki ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten BLOG jest PRZECUDOWNY!!!! pozdrawiam autorkę tego SuperOWEGO bloga!!!! Notka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń