12 maj 2011

Smutek

I odeszła myśląc, że będzie szedł za nią.. On stał i patrzył jak odchodzi myśląc '..błagam wróć..'


Chcę włóczyć się z Tobą po nocy wąskimi uliczkami, chcę, żebyś kupił mi kwiaty, żebyś przytulił mnie i wykrzyczał całemu światu, że mnie kochasz, że jestem tą najważniejszą, tą jedyną. Po prostu mnie kochaj.

Bez względu jak bardzo mnie skrzywdzisz i tak będę miała ochotę się na Ciebie rzucić jak kobieta na diecie na kawałek ciasta . ♥

Ktoś kiedyś powiedział, że w chwili, kiedy zaczynasz zastanawiać się, czy kochasz kogoś, przestajesz go już kochać na zawsze...

Stawiam wszystko na jedną kartę. moje serce, moje uczucia, honor i godność. Albo, wygram i zyskam, Ciebie, albo przegram i stracę, całą siebie. ponownie. ryzykuję, życie. dla Ciebie.

Rozprysnę się na milion kawałków i wpadnę Ci do oka.

Im dłużej trwa cisza tym trudniej ją przerwać.

A teraz spójrz mi w oczy i powiedz, że nigdy nic do mnie nie czułeś. No dajesz..

Tak profesjonalnie udawał że mnie kocha, że przez chwilę uwierzyłam..

i tu siedemnasta litera polskiego alfabetu wcale nie oznacza miłości, czy Twojego imienia. Tu oznacza m e l a n ż o w a n i e. Nic więcej. Więc nie szukaj ukrytego sensu w moim 'm. ♥' w opisie.

Miłość nie polega na rysowaniu serduszek na marginesach, pisaniu tzw."dwukropka z gwiazdką" na gg i całowaniu się dla popisu. Miłość to moje uczucie i Twoje szczęście.

Musze pogodzić się z tym, że są kobiety ode mnie lepsze. Nigdy nie będę miała pięknych włosów, a białą bluzkę zawsze poplamię. Taka już jestem.

I co byś zrobił gdybym powiedziała, że zabije się jeśli zaraz ktoś do mnie nie podejdzie i mnie nie przytuli?

Witaj w czasach, gdzie depresja jest częstsza niż przeziębienie.

Tak często używamy słów 'to moje życie', a pozwalamy, by było one zależne od jednej osoby. prawie zawsze nieodpowiedniej.

Mijam Ciebie jak Ty mnie. Uczę się unikać wszystkich Twoich miejsc.

- Wszyscy palicie dla przyjemności. Ja palę po to, aby umrzeć.

On od tego ucieka, ona musi to przetrwać.

Nikt nie chce kochać, wszyscy kochać boją się, a każdy chce być kochany.

-a ja poznałam już pięć, którym mówiłeś to samo.

4 komentarze: