19 maj 2011

'6 konkretne ♥.

Fajnie że wiecie o mnie więcej niż ja.



Bo najlepiej jest upić się tanim winem, śmiejąc się ze swoich problemów.

Sprawiasz, że na mojej twarzy pojawia sie uśmiech. To takie banalne. Banalny uśmiech, banalne słowa, banalne gesty, dające niebanalną całość. 


Czasami masz ochotę skoczyć z mostu, ale chetniej zatopił byś się w czyiś ramionach.


Z tej radości aż mi się skakać chce... najlepiej pod pociąg albo z mostu ;c

Nie nauczę się rozwiązywać swoich problemów teraz, nie nauczę się nigdy.


-Chcesz być ze mną na zawsze? -Nie, o jeden dzień dłużej.


Kocham świat,ponieważ jest w nim pełno nieidealnych ideałów do idealizowania.;d


Zapalili dwie świeczki miłości, jego zgasła, jej dalej świeciła.


Chce żeby jutro świeciło dzisiejszym światłem.;*


Moje usta zmieniają smak, więc delektuj się każdym pocałunkiem.;*


Pośród szarej rzeczywistości, znalazłam swoją, kolorową drogę.


Chce być tą co pokaże Ci, że im bliżej jesteś tym bije szybciej we mnie serce. 

cały mój świat w Twojej osobie się streszczał. -PIH


ja słucham rapu, Ty techno. nic z nas kochanie nie będzie.


.. czujesz że żyjesz ! ♥


"Choć radość jest krótka, poprzedza ją jeszcze długa nadzieja, a po niej zostaje jeszcze dłuższe wspomnienie." -Jean Paul


.3 w nocy. słychać wibrację telefonu, znowu wkurwiona, ktoś śmie mnie budzić o tej godzinie. klikam 'pokaż' i uśmiech od razu pojawia się na twarzy : ' nie obudziłem ? :* '. oczywista odpowiedź - ' oczywiście, że nie.'


Spojrzała na Niego i szeptem powiedziala ' Kocham Cię ', miała nadzieję, że nie usłyszy. On odwrócił się przytulił ją mocno i powiedział ' Ja Ciebie też '.


' i chciałabym powrócić do tych czasów , kiedy jedynym makijażem była pomadka mamy , uśmiech był zawsze szczery i istniała wiara w to , że miłość istnieje .


Podziwiała go i była strasznie o niego zazdrosna. Chciała go mieć tylko dla siebie. Chciała, żeby żadna kobieta nie poznała go bliżej i nie dowiedziała się, jaki jest. Czuła, że każda, która go pozna, także zechce mieć go tylko dla siebie.




. szczęśliwym jest się wtedy, gdy kładziesz się jak najwcześniej spać tylko dlatego, że nie możesz się doczekać kolejnego poranka. ♥♥ 

4 komentarze: