11 maj 2011

'4 fikcja i miłość . ♥

A jeśli dla Ciebie coś znaczę, okaż to choćby najmniejszym gestem.


Twoje imię widnieje na mojej prywatnej liście marzeń zakazanych.

Jedyne prawo jakie mam teraz do Ciebie, to prawo tęsknoty i w pełni je wykorzystuję.

Skoro już kłamiesz to kłam na całego.

Można milczeć i milczeniem kogoś ranić.

Wszyscy faceci, których imię zaczyna się na literę: A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,M,N,O,P,R,S,T,U,V,W,X,Y albo Z - to frajerzy.

Jutro drgną jej kąciki ust, unosząc się do góry, w bladym uśmiechu...

Bo dla niektórych Twój upadek jest jebaną satysfakcją.

Chciałabym, żeby mój uśmiech był Twoim ulubionym.

To chora gra pozorów.

- Ty patrz, ona co chwilę na mnie zerka i się uśmiecha, ale oczy to ma jakieś smutne.

Ta cholerna bezsilność, gdy widzę Cię i nie mogę się nawet przytulić.

Depresja? Nigdy nie dam się tej dziwce.

I pomyśl, że gdyby nie Ty to nigdy nie świeciłoby słońce...

Wstyd.Często przejmowanie się zdaniem tych, którzy mają Cię w dupie.

Nie lubiła swojego uśmiechu, bo nie lubiła niczego co sztuczne.

Każdy jest inny, ale każdy chce miłości.

- Ona Cię kocha.


Nie łap doła, obrabiają Ci dupę, bo wymiatasz. :D

____________________________________
Jak wrażenia po moich notkach ?

5 komentarzy:

  1. Bradzo fajny blog. Uwielbiam go !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, super notka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama wymyślasz część z nich, czy tylko je przepisujesz? Myślę, że notki mogły by być bardziej tematyczne, nie tylko o miłości.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    P.S. Usuń weryfikację słowną, to wówczas pojawi się więcej komentarzy;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog...

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaa.... kocham ten blog, bo widzę że masz doświadczenie życiowe.
    P.S. Jestem z zapytaj.com.pl

    OdpowiedzUsuń