23 maj 2011

'7 przyjaźń ♥

Kiedy przyjaciel idzie z Tobą, każda droga wydaje się krótka.



Przyjaciel to po prostu 'kocham' nasuwające się na myśl o Nim.


Prawdziwa przyjaźń nie powinna nigdy ukrywać tego, co myśli.




Jeśli mówisz że straciłeś przyjaciela, to tak naprawde nigdy go nie miałeś. ;c




-Ej, wiesz co ?
-Co?
-Ty naprawde uważasz się za moją przyjaciółkę?
-A co nie jestem nią ?
-No właśnie chyba nie.
-Czemu?
-Bo się ciągle na mnie obrażasz.
-Jak to ? Ale ja mam może powody ?
-Powody to się ma wtedy jak odchodzą wody. A w ogóle powinnaś mi to powiedzieć prosto w twarz.
-Aha.


Nie skarb jest przyjacielem, lecz przyjaciel skarbem.




 Najbardziej boli jak przyjaciel robi z Ciebie królika doświadczalnego <3




Nie idź tak szybko, bo nie nadążam. Teraz nie idź tak wolno, bo Cię nie widzę. Po prostu idź obok mnie i bądź moim prawdziwym przyjacielem. ♥ 




Dobry przyjaciel to ten który wskoczy za Tobą do wody nawet jeśli nie umie pływać, a nie taki który da ci dobrą ocene na fotce czy na naszej klasie ! 




-Co ty we mnie widzisz?
-Wiesz potrafię dostrzec to czego inni nie widzą.
-Mam Ci uwierzyć?
-Nie, po prostu mi zaufaj.

 
 

sztuką, jest kochać, z udziałem nie tylko serca, ale i rozumu.


 
- Chodź pomogę Ci. Podaj rękę.
- Ale..
- No dalej, zaufaj mi.
- Ale jak coś pójdzie nie tak, Ty też..
- To spadniemy razem.
 


 
Pozwól, że opowiem ci o znajomości, która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości..





ludzie są wyjątkowi . każdy mnie wkurwia w inny sposób . tylko nie ona.




'Związek? Nie mam na niego czasu. Pocieszam przyjaciół, którzy cierpią przez miłość.'  



 Przyjaźń to nie tylko mówienie "Kocham cię skarbeczku",
ale mówienie "Głupio się zachowałaś".
I co potrafisz tak ? 


  _________________________________________________
 Przykro mi, ale nie będę pisać jeśli nie będzie 10 komentów. 

13 komentarzy:

  1. Spoko profilek .

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz więcej ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie niezły blog, ale powinnaś pisać więcej opisów. Ogólnie mi sie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz dla kogo pisac !! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też postawiłam takie ultimatum na moim blogu. ;- DD
    hehee. ^^ Twój naprawdę jest bardzo fajny tylko może nie wiele osób o nim wie i dlatego nie komentują zapromuj go dobrze i wiele razy na zapytaj, a będzie dobrzee. : - ))

    pozdroo. ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. alee super blog< 333

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszzz, proszeee. fajne sąą te opsiyy< 3333

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś najlepsza kocham cie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Częęść. :) Fajny blogg, a mogłabym złożyć zamówienie.? Coś w tym styllu jak ci teraz podam. z góry dzięękii. :)

    A cześć na ulicy będzie szczytem twoich marzeń związanych ze mną. <3

    albooo.. ; :

    Mogłabym Ci opowiedzieć całe moje nudne życie, a Ciebie nie stac nawet na głupie cześć. ; /



    i. dzięęęęęęęki.;- *

    OdpowiedzUsuń
  10. dawaj ! pisz ! : DD zareklamuj bloga jakoś ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. no super opisy i wgl. blogg. ;dd

    ♥ sana .

    OdpowiedzUsuń
  12. ejj. serioo. fajne te opisyy piszzz.

    OdpowiedzUsuń