6 lip 2011

'15 lubię to ;p

8 dnia Bóg stworzył facebooka i powiedział: " Lubię to ! " .


` 웃 + 유=♡


`zapytaj mnie na ucho, czy lubię niespodzianki. ♥


Nie ma Cię gdy może życie spada w dół , nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół.


jestem idiotką. lubię być idiotką. fajna sprawa, polecam. XD


wyobrażasz sobie reakcję Kuby Wojewódzkiego , gdyby miłość przyszła do Mam Talent ? . ;D


jest zaśnieżyście. ♥


- zaraz mnie coś trafi !
- szlag
- najprawdopodobniej.


tylko zepchnąć cię z jakiegoś dziesięciopiętrowego wieżowca i patrzeć jak kurwa lecisz w dół.


Nie wpuszczę Cię do mojego serca, nawet, gdy będziesz miał specjalne zaproszenie.


nasz wzór na miłość : Ty + Ja - Ona = MY ♥.


głowa do góry a optymizm wejdzie w nawyk.


co wczoraj pytaniem, dziś odpowiedzią .


żeby skały srały nigdy, przenigdy nie odzywaj się do niego pierwsza.


Przez dziurkę od klucza podglądam jak bawi się szczęście.


raczej nigdy nie będziemy tym, kim raczej chcielibyśmy być .


 a ja skarbie i tak mam wyjebane na wszystko. na ciebie, na szkołę, na ludzi, na uczucia- a w szczególności na miłość; tego to ja już nie toleruję. nie martw się, bo to właśnie dzięki tobie.


- mamo, skąd się biorą dzieci?
- bocian przynosi.
- a kto go rucha?


- co robisz?
- gadam z takim boskim ciachem.
- ze mną?
- a no i z Tobą też.


- mama! mama! coś mi po pokoju lata i to świeci, chodź szybko.
- świetlika nie widziałaś głupia?
- to jest ufo a nie świetlik.
- to się przywiąż do łóżka żeby cię nie zapierdoliło.


- co mu napisać ??
- łaka, łaka.
- okey..
- i co mu napisałaś ?
- łaka, łaka!
- pojebało Cię?


- masz małe cycki.
- cieszmy się z małych rzeczy.


idzie Czerwony Kapturek przez las, nagle z krzaków wyskakuje wilk i się drze:
- nareszcie pocałuję Cię tam, gdzie jeszcze nikt Cię nie całował.
- chyba kurwa w koszyk.


- chodził z was ktoś po Tatrach?
- zależy po ilu. ;)


- nosisz kosmiczne majtki?
- nie, a czemu pytasz?
- bo masz dupę nie z tej ziemi.


 - ta ja wcale nie byłem pijany..
- stary, pytałeś własną matke czy ma dzieci.  


- nie byłem aż tak pijany ! .
- stary, rzuciłeś moim chomikiem , krzycząc : " pikachu wybieram cie ! " ;D 


'mój' to ty jesteś tylko w simsach.


aj loc de łej ju laj <3


nie będę twoim planem B, kochanie. nie ten adres.


kiedyś stanę przed Tobą, z fajką w ustach i piwem w ręku. moje spojrzenie, będzie pełne kpiny. pamiętasz, jak błagałeś mnie, żebym nie szła tą drogą? 

4 komentarze:

  1. kocham twój blog.< 3
    czekam na następną notkęę.!:PP :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten blog!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog rewelka :) i love it :*

    OdpowiedzUsuń