9 maj 2011

'1 Śmieszne ;)

Life is brutal, full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas, but you must live z dnia na day.



Kobiety są piękne i wkurwiające. Piękna nie jestem, więc wkurwiam podwójnie. 


 jak uzbieram na czołg to macie przejebane.


nie mów do mnie kotku. widzisz kurwa u mnie 4 łapy albo ogon ?


do cukiernicy życia ktoś namiętnie wsypuje mi sól .


głucha nadzieja , paranoiczna miłość , tandetny czas , ślepy świat .


ty nie fochaj, tylko kochaj .♥


Bo najlepiej jest upić się tanim winem, śmiejąc się ze swoich problemów.


Zawsze się cieszę, bo cieszę się, że żyję!


Szczęście to dobre zdrowie i zła pamięć !!


Ten szczęścia nie ma, komu w drewnianym kościele cegła na łeb spadnie.


Ej nie pójdę do nieba, po co mam się łudzić,i tak będę miał w piekle all inclusive.


w smaku słona, a wygląda na winogrona.


-jesteś piękna. -a ty jesteś pijany. -ja już dawno nie jestem pijany. a ty nadal jesteś piękna .♥


Kiedy umre i spotkam amora , wsadze mu tą jebaną strzałe w dupe , nie poczuje jak to boli.


Jak byłam młodsza , nie nawidziałam chodzić na śluby . ! - Dlaczego . ? - Bo każda ciotka czy inna krewna mówiła : Ty będziesz następna , przestały kiedy ja mówiłam to samo na pogrzebach .


♫♫♫♫♫ 



__________________________________________

To moja pierwsza notka, myślę że wam się podoba.
Następnym razem będzie więcej ;d 



     

2 komentarze:

  1. I ♥ your blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. j, a skąd bierzesz takie fajne opisy ? Czy wymyślasz sama ?♫ ♫ ♫ ♫ ♫

    OdpowiedzUsuń