9 sie 2011

'19 le chez

Życie jest krótkie, więc ;
-łam zasady,
-wybaczaj szybko,
-całuj powoli,
-kochaj szczerze,
-śmiej się bez opamiętania
I nigdy niczego nie żałuj !


 Usiądziemy na ławce w parku, wypijemy po tysiąc tymbarków, wsadzimy polne kwiaty w butelki, przytulisz mnie mocno, a ja otworzę żelki. ♥ 


trudno jest powiedzieć żegnaj, kiedy się kogoś naprawdę kocha...


 ta cholerna nadzieja, że w końcu napisze...


  Zróbmy więc imprezę jakiej nie przeżył nikt !
Niech sąsiedzi walą, walą, walą do drzwi !
Sztuczne ognie niech się palą, palą, palą a TY; tańcz i piwo pij. :D


też tak masz że chciałeś dobrze, a wyszło jak zwykle ?


Uwielbiam się przytulać <3


Ciekawe jak to cjest nudzić się  w wakacje !


-Zaraz będzie ciemno!
-Zamknij się ♥


Wiesz co mnie boli ? Że w głowach się pierdoli !


-Masz jakieś nałogi ?
-Nie.
-A masz jakieś hobby?
-No, lubię rośliny.
-O, a jakie?
-Konopie, tytoń, chmiel...


___________________________
Przepraszam, że już tak dawno
nie dodałam żadnej notki, ale
nie miałam czasu, ponieważ
byłam na zaj*bistym obozie.
Ale już oczywiście się poprawiam.
Mam nadzieję, że podoba
wam się ta notka.  

2 komentarze: